Evenimente / Simpozioane

Vineri, 10 noiembrie, Consiliul Director al Asociatiei Oamenilor de Afaceri Arges a avut o intalnire de lucru cu senatorii si deputatii de Arges, conducerea Prefecturii Arges, a Consiliului Judetean Arges si a Primariei Municipiului Pitesti.

  mai mult ››
  mai mult ››
  mai mult ››

Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges a organizat in data de 27.07.2016 o intalnire de lucru a reprezentantilor firmelor din domeniul constructiilor si din domeniile conexe acestora.
  mai mult ››
  mai mult ››
Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges in parteneriat cu Universitatea din Pitesti a organizat in data de 14.06.2016 o intalnire cu cei mai  importanti actori sociali din domeniul educatie din Judetul A
rges. 
  mai mult ››
Fondurile europene-Sansa Romaniei - 19.04.2016 In data de 19.04.2016 Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges in colaborare cu Ministerul Fondurilor Europne, ADR Sud Muntenia si compania Project Matrite au organizat evenimentul intitulat Fondurile europene-Sansa Romaniei. 
In cadrul evenimentului s-au prezentat diverse oportunitati de finantare destinate mediului de afaceri. Au fost prezentate informatii despre Programul Operational Regional, Programul National de Dezvoltare Rurala, Programul Operational Capital Uman 2014-2020.
De asemenea o institutie bancara a prezentat oferte si produse bancare necesare proiectelor cu finantare europeana.
  mai mult ››

INVITATIE

Vizita  “ Centrul Tehnic Titu - Renault Technologie Roumanie - 14.04.2016   mai mult ››

Conferinta isi propune sa creeze un spatiu de diseminare a rezultatelor cercetarii in domeniile contabilitate si finante, dar si in domenii interdisciplinare, de mare interes atat pentru mediul academic, cat si pentru practicieni, o platforma de dezbatere a problemelor si provocarilor acestor domenii. Conferinta reprezinta o oportunitate semnificativa de cunoastere si dezvoltare in acest domeniu, pe baza cercetarilor si exemplelor de buna practica. Manifestarea se va bucura de prezenta reprezentantilor organizatiilor profesionale, institutiilor publice, dar si a cercetatorilor, practicienilor din domeniu, studentilor, masteranzilor si doctoranzilor, care vor putea descoperi raspunsuri la problemele specifice acestor domenii de mare importanta. Autorii lucrarilor de cercetare stiintifica vor beneficia de publicarea articolelor lor in Revista Strategii manageriale, revista indexata EconPapers IRePEcO, DOAJ, IDEAS, Editura Independenta Economica, ISSN 2392-8123, ISSN-L 1844-668X (www.strategiimanageriale.ro). Se vor selecta articole in vederea publicarii in Revista Audit financiar indexata RePEc, EBSCO, ProQuest, Cabell’s, Ulrich’s, ISSN 1583-5812, ISSN-L 1844-8801 (www.revista.cafr.ro). Pentru a facilita prezenta tuturor celor interesati, NU SE VA PERCEPE TAXA DE PARTICIPARE SI DE PUBLICARE. Conducerea Facultatii de Finante–Contabilitate doreste tuturor participantilor mult succes! Asteptam cu mare interes sa participati la lucrarile conferintei si sa vizitati orasul Pitesti!

  mai mult ››
GALA AOA ARGES 2015

Peste 250 de persoane participante, membrii si autoritati locale.

În cadrul Galei A.O.A Arges au fost premiati 10 tineri antreprenori la nivel national si local.

  mai mult ››
Eveniment Proiect Synergy - 02 Septembrie 2015

Proiectul SYNERGY reprezinta o initiativa B2B implementat din dorinta detinatorilor de afaceri sa se conecteze cu alti detinatori de afaceri/antreprenori din Irlanda, Germania, Romania, Grecia, Cipru pentru a dezvolta relatii pe termen lung.

  mai mult ››
Conferinta de inchidere a proiectului ,, Cresterea calitatii resurselor umane din zonele rurale si facilitarea accesului la ocupare in domenii non agricole

Conferinta de inchidere a proiectului ,, Cresterea calitatii resurselor umane din zonele rurale si facilitarea accesului la ocupare in domenii non agricole

  mai mult ››
Conferinta de inchidere a proiectului POSDRU ,,Stagiile de practica o premisa a reusitei profesionale

Conferinta de inchidere a proiectului ,,Stagiile de practica o premisa a reusitei profesionale’’ dedicat dezvoltarii relatiilor dintre firmele membere AOA AG si Universitatea din Pitesti

  mai mult ››
Cupa Business la tenis 2015

Cupa Business la tenis 2015

Eveniment sportiv dedicat membrilor AOA Arges

  mai mult ››
Eveniment proiect ETM - Managerul de Transfer de Tehnologie European.

In cadrul acestui proiect a fost dezvoltat un curs de pregatire online, ce isi doreste sa ofere cunostintele necesare, abilitatile si competentele profesionistilor care sunt angajajati in transferul de tehnologie.

Managerul de Transfer de Tehnologie ajuta partile interesate (universitati si centre de cercetare, pe de o parte, si firmele pe cealalta parte) sa transforme un rezultat de cercetare sau prototip intr-un produs comercial.

  mai mult ››
Comunicare Preventie Profesionalism âeveniment organizat in colaborare cu ITM Arges iunie 2015

Comunicare Preventie Profesionalism –eveniment organizat in colaborare cu ITM Arges iunie 2015

In cadrul evenimentului firmele membre AOA AG au avut ocazia sa comunice in mod direct cu domnul Prefect Mihai Oprescu si domnul Cristian Soare Inspector Sef ITM Arges

  mai mult ››
Bursa locurilor de munca iunie 2015

Bursa locurilor de munca iunie 2015
In cadrul proiectului,,Cresterea calitatii resurselor umane din zonele rurale si facilitarea accesului la ocupare in domenii non agricole’’ A.O.A Arges a organizat o bursa a locurilor de munca destinata persoanelor somerilor si firmelor.

  mai mult ››
Targ de job-uri martie 2015

Targ de job-uri martie 2015

-Organizat de Universitatea din Pitesti în parteneriat cu A.O.A Arges si Camera de Comert si Industrie Arges

  mai mult ››
Adunarea Generala AOA Arges 2015
In data de 28 ianuarie 2015 ora 17:00, in Sala de conferinte a Hotelului Ramada Pitesti a avut loc  Adunarea Generala  a Asociatiei Oamenilor de Afaceri Arges. In cadrul acesteia s-a avut in vedere alegerea noului Consiliu Director.
  mai mult ››
 In data de 18 februarie Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges si Camera de Comert si Industrie Arges au realizat evenimentul intitulat '' Securitatea juridica a afacerii''. Subiectele discutate au fost: 
- Coordonatele noilor reglementari in materia preinsolventei si insolventei
- Noile Coduri, civil si de procedura civila-solutii legislative in sprijinul mediului de afaceri
- Masuri de preventie a fraudelor cu CEC-uri
- Digitizarea sistemului de justitie.Serviciile electronice ale ONRC
- Opinia mediului de afaceri in mecanismul decizional al autoritatii publice - platforme de dialog cu participarea Ministerului Justitiei.
Participanti:
Liviu Stancu - Secretar de Stat, Ministerul Justitiei 
Silvia Calin-Mihalcea Director general, Oficiul National al Registrului Comertului 
Marcela Comsa - Judecator, Ministerul Justitiei
Ruxandra Avram- Banca Nationala a Romaniei 
Cornel Popa - Avocat Tuca Zbarcea si Asociatii 
  mai mult ››
 
 
 
  • Absolvire
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Foto Eveniment 3
  • Foto Eveniment 2
  • Foto Eveniment 1