START ANTREPRENORIAT !

Micsoreaza fontul  Font normal  Mareste fontul 

 


METODOLOGIE
DE EVALUARE SI SELECTARE A PLANURILOR DE AFACERI 
VARIANTA FINALA

ANUNT PENTRU DEPUNEREA PLANURILOR DE AFACERI

Se prelungeste termenul de depunere a planurilor de afacere pentru proiectul START ANTREPRENORIAT!  regiunea Sud Muntenia, pana la data de 7 octombrie 2018 pentru cursantii care au absolvit cursul de competente antreprenoriale pana la data de 31 august 2018:

Planurile de afaceri se transmit la adresa de email :

concurs106495@adaf.ro


INCEPAND CU DATA DE 01 SEPTEMBRIE ABSOLVENTII PRIMELOR TREI GRUPE DE CURS AU TERMEN 30 DE ZILE PENTRU DEPUNEREA PLANULUI DE AFACERI FINAL

ANUNT !

Depunerea planurilor de afaceri pentru jurizare in vederea obtinerii finantarii, se va efectua dupa cum urmeaza:

1. Termenul de depunere a planurilor de afaceri pentru jurizare este de maximum 30 de zile de la data publicarii metodologiei definitive (1 septembrie 2018), pentru cursantii care au absolvit cursul de competente antreprenoriale si au fost evaluati ANC pana la data publicarii metodologiei de selectie.

2. Pentru cursantii care vor absolvi cursul de competente antreprenoriale  dupa data de 1 septembrie 2018 termenul de depunere a planurilor de afaceri este de 30 de zile de la data evaluarii cursantilor de catre ANC.

3. Pentru persoanele care nu au fost inscrise in GT pentru a participa la cursul de competente antreprenoriale si care se incadreaza in categoriile eligibile ale grupului tinta, termenul de depunere a planurilor de afaceri este pana la 1 octombrie 2018; dosarul depus va contine declaratiile si documentele justificative pentru incadrarea in grupul tinta.

4. Acordarea aceluiasi termen de depunere va asigura fiecarui aplicant o perioada egala de timp pentru elaborarea si depunerea documentatiei la concursul de planuri de afaceri.

5. Depunerea dosarului pentru inscrierea la concursul de planuri de afaceri se va putea face electronic la adresa de email: concurs106495@adaf.ro sau prin posta la sediul solicitantului (str. AMMAN nr 36, sector 1, Bucuresti).

 

Cu stima,
 Alexandru Serban
Coordonator proiect P1


Anexe

1. Metodologie de selectie planuri de afaceri;

2. Plan de afaceri - model de completat;

3. Anexa A - Plan de Afaceri cheltuieli eligibile;

4. Anexa 1 - Grila de verificare eligibilitate si conformitate;

5. Anexa 2 - Grila de verificare tehnico - financiara;

6. Anexa 3 - Cerere inscriere concurs;

7. Anexa 4 - Contestatie comentarii;

8. Anexa 5 - Declaratie dubla finantare;

9. Anexa 6 - Declaratie conflict de interese;

10. Anexa 7 - Declaratie angajament;

11. Anexa 8 - Formular inregistrare GT;

12. Anexa 9 - Declaratie disponibilitate;

13. Anexa 10 - Declaratie de apartenenta la grupul tinta;

14. Anexa 11 - Declaratie de consimtamant;

15. Anexa 12 - Declaratie persoana inactiva;

16. Anexa 13 - Chestionar de identificare nevoi antreprenoriale.





Asociatia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Feminin, Asociatia Oamenilor de Afaceri  Arges si Asociatia de Dezvoltare Economico-Sociala au lansat implementarea proiectului “Start Antreprenoriat!”(POCU/82/3/7/106495), proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020. Perioada de derulare a proiectului este de 36 luni intre 25 ianuarie 2018 si 24 ianuarie 2021.

Obiectivul general al proiectului fiind cresterea gradului de ocupare in Regiunea Sud-Muntenia.


Proiectul Start Antreprenoriat! cu o valoare totala eligibila 8.830.942,56 lei din care 7.506.301,18 cofinantarea UE,va desfasura programe integrate de informare, formare antreprenoriala, acordare de consultanta si mentorat,  pentru 310 persoane- someri, persoane inactive, angajati sipersoane care desfasoara o activitate independenta (persoane fizice autorizate, titulari ai intreprinderilor individuale si membrii intreprinderilor familiale), care indeplinesc cumulativ,  urmatoarele conditii:


- Intentioneaza sa infiinteze o afacere nonagricola in mediul urban;

- Au  resedinta sau domiciliul in mediul rural sau urban din regiunea sud-Muntenia (judetele Arges, Calarasi, Dimbovita, Giurgiu,  Prahova, Teleorman);

- Nu fac parte din grupul tinta al tinerilor NEETs cu varsta intre 16-24 ani care nu sunt salariati, nu sunt inscrisi la somaj sau intr-o forma de invatamant.

Principalele rezultate previzionate prin implementarea proiectului:

- 310 persoane selectate in grupul tinta, din care 150 femei, instruite prin 16 sesiuni de cursuri de competente antreprenoriale;

- 38 de planuri de afaceri selectate -pe baza unei competitii- pentru finantare prin ajutorul de minimis;

- 76 de locuri de munca create, care vor trebui mentinute si dupa terminarea proiectului.


Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost aprobate pentru finantare vor beneficia de efectuarea unui stagiu de practica intr-o intreprindere cu profil similar profilului afacerii finantate, de consiliere/consultanta/mentorat, asistenta pentru infiintarea intreprinderilor prin inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si incheierea contractelor de finantare prin ajutor de minimis.


Dupa obtinerea ajutorului de minimis se va asigura monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate si decontarea sumelor finantate pentru implementare.


Firmele finantate vor trebui sa mentina fiecare,  pe o perioada de 18 luni, 2 posturi create prin afacere.


Informatii privind selectarea pentru GT se pot obtine folosind urmatoarele surse de informare:

- Website-ul : www.aoaarges.ro

Email: aoaarges@gmail.com

Telefon: 0723.600.931

     0248.219.299

 

Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges

Coordonator proiect

Alexandru Serban

Email: aoaarges@gmail.com

Telefon: 0723.600.931; 0248.219.299

Chestionar de identificare nevoi antreprenoriale Regiunea Sud-Muntenia: https://goo.gl/forms/V5BFqM1KHUnuikt73


Pentru inscrierea in grupul tinta, va rugam sa descarcati Formularele anexate in vederea inscrierii in grupul tinta:


 
 
 
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA