Formare de mentoring pentru asistentii de invatare, de sprijin si ucenici MentorT

Micsoreaza fontul  Font normal  Mareste fontul 

Scopul proiectului:

Dezvoltarea și pilotarea unui program de formare profesionala acreditat pentru asistentii de invatare, de sprijin, si pentru viitorii mentori

De a dezvolta abilitățile (și mai ales abilitățile de mentorat) ale grupului tinta de a oferi sprijin tinerilor care întâmpină dificultăți de exemplu, dificultăți fizice / senzoriale, dificultăți de învățare, dificultăți emoționale / comportamentale.

 

OBIECTIVE

 

Cursul include  competențele de mentorat, ca unitate de bază.

a)    Cercetarea rolului pe care asistentii de invatare, mentorii, asistentii de sprijin il au tarile participante in proiect, identificarea  si adaptarea trainingurilor  disponibile. 

b)   Dezvolta un training bazat pe imbunatatirea aptitudinilor  de angajare ale tinerilor

c)    Dezvoltarea unui modul de pregatire in  activităţi de mentorat, bazat pe cursurile de Intelegere  al conceptului de Peer Mentoring si Introducere in Peer Mentoring dezvoltate prin programnul Peer Mentor Support, pentru a adauga astfel valoare programelor existente

d)    Realizarea unei baze de date continand materiale de training / curs , pentru acoperirea nevoilor de invatare identificate.

e)    Identificarea un grup pentru realizarea unui curs pilot de Mentoring folosing materialele cercetare

f)     Organizarea unui curs pilot

g)    Realizarea unei baze de date continand materiale de training / curs , pentru acoperirea nevoilor de invatare identificate.

 

a)    Organizarea unui curs pilot

 

Parteneri: TR – TURCIA;  SK – SLOVACIA; ES – SPANIA; RO-ROMANIA; LT – LITUANIA; FR-FRANTA

 
 
 
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA
  • POZA